agencja reklamowa ENSICO, wskazówki dotyczące zleceń

blog

agencja reklamowa ENSICO

faq - najczęstsze pytania w agencji reklamowej

informacje i pomoc przy współpracy i realizacji zleceń

strony www

Zlecasz projekt strony internetowej i zwykle poproszony o treści stajesz przed białą ścianą. Założenie jest takie, że treści wypada mieć. Jak przygotować teksty na własną stronę www?

Zapewne zaczniesz poszukiwania po stronach tematycznie zbliżonych, bądź żywcem kopiujesz materiały konkurencji, bądź też mimowolnie stosujesz oklepane i spopularyzowane składnie, frazy marketingowe. Ani to nie jest niestety użyteczne dla klienta, ani tym bardziej dla wyszukiwarek.

Wyszukiwarki internetowe zwracają szczególną uwagę na oryginalność i niepowtarzalność treści, by, jako alternatywę dla wyszukiwanej frazy podać twoją stronę w zwrotach wyników wyszukiwania. Może okazać się, że zlepek podobnej zawartości nie zostanie uznany jako odpowiednia alternatywa dla wyszukiwarki, by warta była pokazania tuż obok wysoko widniejącej w wynikach domeny, tym samym zasugeruje zapoznanie się z jej treścią dużo później, na którejś z kolei stronie wyników.

Nie musisz zlecać pisania tekstów marketingowcom, Ci wcale niekoniecznie muszą znać się na twojej branży i o ile te teksty z punktu widzenia marketingowego będą wyjątkowo dopieszczone, to mogą okazać się wcale nie przydatne potencjalnemu twojemu klientowi. Pamiętaj, że każdy z twoich klientów nie musi być tak obeznany z branżą, jaką reprezentujesz.

Treści na stronie powinny przede wszystkim być zrozumiałe dla przeciętnego użytkownika. Najprostszym sposobem wygenerowania oryginalnych i pomocnych tekstów jest poświęcenie kilku dni na obserwację i sporządzenie listy zagadnień. Zapewne masz codzienny kontakt z klientem, zwróć uwagę na to o co najczęściej pytają, co notorycznie przez telefon lub mailowo tłumaczysz, po kilka razy to samo.

Opracuj na podstawie powyższych obserwacji tekst, w którym zawrzesz wszystkie odpowiedzi na stawiane Ci codzienne pytania – zyskasz tym samym każdego dnia czas na wiszeniu na telefonie. Rozbuduj te treści o dodatkowe informacje, o które potencjalny klient jako laik może nawet nie spytać.

Jeśli masz ku temu sposobność i zezwala na to tematyka branży zainteresuj odbiorcę ciekawostką podsuwając tym samym oryginalne rozwiązania stosowane w swojej firmie.

Voila. Właśnie zostałeś redaktorem własnej strony www i jak nikt inny opisałeś najlepiej to, co oferujesz i czym w biznesie własnym się kierujesz, zapewniając tym samym dostęp do ciekawych informacji i oprócz klienta przyciągniesz wyszukiwarki.

690 250 600
ENSICO S.G. Radom, ul. Chorzowska 3 lok. 28 (Ip.)
0